Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială BacăuAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bacău
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bacău
Ministerul Muncii și SolidaritățII Sociale
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Conducerea instituției
    • Agenda Conducerii
    • Organizare
    • Misiune
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Cariere
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Buletinul informativ al informațiilor de interes public
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Declarații de avere și interese
    • Buletine informative lunare
    • Achiziții publice
    • Situatie Beneficiari Susoendati
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Informatii Utile
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Rapoarte anuale de activitate
    • Acreditare furnizori de servicii sociale
    • Declaratie privind accesibilitatea
  • Beneficii Servicii Sociale
  • Formare profesională
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanisul de raportare a încălcării legii
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Lucrători migranți
  • RUTI
  • Contact
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Conducerea instituției
    • Agenda Conducerii
    • Organizare
    • Misiune
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Cariere
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Buletinul informativ al informațiilor de interes public
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Declarații de avere și interese
    • Buletine informative lunare
    • Achiziții publice
    • Situatie Beneficiari Susoendati
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Informatii Utile
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Rapoarte anuale de activitate
    • Acreditare furnizori de servicii sociale
    • Declaratie privind accesibilitatea
  • Beneficii Servicii Sociale
  • Formare profesională
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanisul de raportare a încălcării legii
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Lucrători migranți
  • RUTI
  • Contact
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Conducerea instituției
    • Agenda Conducerii
    • Organizare
    • Misiune
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Cariere
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Buletinul informativ al informațiilor de interes public
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
    • Buget
    • Bilanțuri contabile
    • Declarații de avere și interese
    • Buletine informative lunare
    • Achiziții publice
    • Situatie Beneficiari Susoendati
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Informatii Utile
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Rapoarte anuale de activitate
    • Acreditare furnizori de servicii sociale
    • Declaratie privind accesibilitatea
  • Beneficii Servicii Sociale
  • Formare profesională
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanisul de raportare a încălcării legii
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Lucrători migranți
  • RUTI
  • Contact

Conducerea instituției

  • Pagina principală
  • Despre AJPIS
  • Conducerea instituției ...

Arvinte Ionel

DIRECTOR EXECUTIV
  • Telefon: 0234.510.082
  • E-mail: arvinte.ionel@mmanpis.ro

Sari la navigare

 

Informații utile pentru cetățeni

Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoană dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități ?

Apelează Agenția pentru Plăti și Inspecție Socială Bacău prin call center 021.9309 sau trimite o sesizare scrisă pe adresa de email ajpis.bacau@mmanpis.ro și o echipă a inspecției sociale va răspunde prompt sesizării dumneavoastră, făcând verificările necesare în teren.

Acest serviciu este disponibil în intervalul orar 8.00-16.30 de luni pănă joi și vineri în intervalul orar 8.00-14.00 prin numărul de call center, iar sămbăta și duminică la numărul de telefon 

0769.003.236

Precizăm că în conformitate cu art. 7 din ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, “petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanțe”.

 

 

FORMULAR CEREREAJUTOARE ÎNCALZIRE

Legea nr. 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie

ANUNȚ IMPORTANT aplicare art.3 din O.U.G. nr. 132/2020 cu modificările și completările ulterioare

Persoanele care au beneficiat de indemnizaţia prevăzută la art. XV alin. (1) şi (4) din O.U.G. nr. 30/2020, vor putea beneficia, în cazul reducerii timpului de muncă şi/sau a veniturilor realizate, de o indemnizaţie lunară în cuantum de 41,5% din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021, începând cu drepturile aferente lunii iunie 2021.

Formularele de cerere și declarație pe propria răspundere sunt disponibile pe platforma aici.gov.ro și se pot depune lunar (în perioada 1-30), pentru plata indemnizaţiei din luna anterioară.

Anunț privind munca sezonieră în străinătate

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5299599780081851/?d=n

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5289124381129391/?d=n

https://fb.watch/4DZd3VLgGY/

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5272460699462426/?d=n

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5260846643957165/?d=n

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5256657977709365/?d=n

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5246439095397920/?d=n

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5242312199143943/?d=n

https://www.facebook.com/1028180700557135/posts/5237286946313135/?d=n

https://www.facebook.com/Ministerul.Muncii.Romania/photos/a.1030168887024983/5221492867892543/

 

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

NFORMAȚII PRIVIND APLICAREA DECRETULUI LEGE nr.118/1990

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Anunț important prelungire ICC, stimulent de inserție, concediu de acomodare pentru domeniile de activitate restricționate de autorități conform H.G. nr. 394/2020

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Telverde

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță – În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vad rugăm să vă deplasați la sediul Agentiei Județene pentru Plati și Inspecție Socială din Bacău în intervalul orar: 09.00 – 16.00.

Articole recente

  • Majorarea cu 50% a indemnizației de creștere a copilului pentru părinții de gemeni, tripleți și multipleți 25/09/2023
  • Anunt ajutore urgenta – Crevedia 01/09/2023
  • Comunicat-de-presa-CALL-CENTER 28/08/2023
  • CONT Plata certificate de absolvire si suplimente 22/08/2023
  • COMUNICAT DE PRESĂ – Privind drepturile persoanelor cu dizabiltăți, care vor fi plătite mai devreme în luna august 2023 04/08/2023

Articole recente

  • Majorarea cu 50% a indemnizației de creștere a copilului pentru părinții de gemeni, tripleți și multipleți 25/09/2023
  • Anunt ajutore urgenta – Crevedia 01/09/2023
  • Comunicat-de-presa-CALL-CENTER 28/08/2023
  • CONT Plata certificate de absolvire si suplimente 22/08/2023
  • COMUNICAT DE PRESĂ – Privind drepturile persoanelor cu dizabiltăți, care vor fi plătite mai devreme în luna august 2023 04/08/2023

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Despre ANPIS

  • Acte constitutive
  • Conducerea instituției
  • Organizare
  • Alte agenții teritoriale
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Harta site-ului
  • Legături utile
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Informații utile pentru cetățeni



Se asigură accesul persoanelor cu deficiențe de auz la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini”

Lucrători migranți

  • Întrebări frecvente
  • Harta site-ului
  • Legături utile
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2023 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bacău.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează